Για όλα τα επώνυμα προϊόντα, ο κατασκευαστής αναλαμβάνει μέσω της αντιπροσωπείας του την εγγύηση του προϊόντος σας.

Μπορείτε να απευθυνθείτε κατευθείαν στην αντιπροσωπεία ή να μας στείλετε το ελλατωματικό προϊόν και να το προωθήσουμε στην αντιπροσωπεία για την επισκευή του.

Τα κινητά Xiaomi είναι εισαγωγής της εταιρείας μας και καλύπτονται από 2 χρόνια εγγύηση από το κατάστημά μας.
Τα κινητά αυτά θα πρέπει να αποσταλλούν σε εμάς και η επισκευή τους πραγματοποιείται από το τεχνικό μας τμήμα. Έτσι ελαχιστοποιείται ο χρόνος επισκευής που στην πλειονότητα των περιπτώσεων δεν ξεπερνάει τις 48 ώρες απο την παραλαβή τους.
Οι όροι εγγύησης είναι ίδιοι με όλα τα επώνυμα κινητά.
Δηλαδή η εγγύηση καλύπτει βλάβες που οφείλονται σε κατασκευαστικό λάθος ή ελάττωμα και όχι σε βλάβες που προκλήθηκαν από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά από νερό, σπάσιμο, πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.

Αγοράζοντας από το Cityshop.gr οποιοδήποτε είδος, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (Dead On Arrival εξαρχής ελαττωματικό προϊόν).

Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του και θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με το νόμιμο παραστατικό αγοράς.

Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.

Η διαδικασία που ακολουθείται ρητά σε τέτοιες περιπτώσεις είναι η εξής:

Μας αποστέλνετε το προϊόν. Κατόπιν εμείς το αποστέλλουμε στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο σέρβις για έλεγχο και εξακρίβωση της βλάβης.

Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο σέρβις ότι η βλάβη οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος.

Η εγγύηση DOA δεν ισχύει για προϊόντα Apple.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος DOA, το Cityshop.gr υποχρεούται σε συνεννόηση με τον πελάτη να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ίδιων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον πελάτη

Απαραίτητη προϋπόθεση για να μας στείλετε προϊόν προς επισκευή ή DOA είναι ότι θα πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα RMA .

Σημαντική ενημέρωση: Τα προϊόντα Apple σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας στις 19/09/2013 ,που θα βρείτε στο τέλος της σελίδας, θα πρέπει να έχουν απενεργοποιημένη την υπηρεσία Find my iphone πριν την αποστολή τους στο service.

Καλό είναι για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας να επικοινωνείτε πρίν προβείτε στην αποστολή, με το τμήμα εξυπηρέτησης με email στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 2681071717.

Ελαττωματικά προϊόντα ως αποτέλεσμα λάθος χειρισμών του χρήστη

Δεν μπορούμε να εγκρίνουμε την αντικατάσταση ή την επιστροφή χρημάτων για προϊόντα που έχουν υποστεί βλάβη λόγω κακής χρήσης.
Σε αυτή τη περίπτωση σας επιστρέφουμε το προϊόν.
Εάν θέλετε μπορούμε να αναλάβουμε την επισκευή του προϊόντος με κόστος που επιβαρύνει τον αγοραστή κατόπιν συνεννόησης.

Το προϊόν φυλάσσεται στην αποθήκη μας για ένα χρονικό διάστημα μέχρι 30 μέρες, μετά δε το πέρας των 30 ημερών διαθέτουμε το προϊόν στην αγορά.

Ελαττωματικά προϊόντα που κατά τον έλεγχο στο Service δείχνουν να λειτουργούν

Οι συνεργάτες μας στο τμήμα Service θα επικοινωνήσουν μαζί σας τηλεφωνικώς ή με e-mail, για να σας ζητήσουν περισσότερες πληροφορίες, ώστε να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Σε περίπτωση που δεν μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, θα φυλάξουμε το προϊόν για ένα χρονικό διάστημα το πολύ 30 ημερών και στη συνέχεια θα το διαθέσουμε στην αγορά.

Προσοχή: σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση,ατύχημα, σύγκρουση,κλπ), επιβαρύνεστε με έξοδα.

Εάν το προϊόν βρεθεί σε καλή κατάσταση και λειτουργεί κανονικά, θα σας το επιστρέψουμε, και επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής.

Απώλεια δεμάτων αποστολής.

Σε περίπτωση που δεν λάβετε τα προϊόντα εντός του χρόνου παράδοσης που καθορίζεται από την αρμόδια υπηρεσία ,παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας. Θα σας ενημερώσουμε πότε «έφυγε» το προϊόν από εμάς (με έγκριση επιστροφής) και εάν εκκρεμεί η παράδοσή του, θα επικοινωνήσουμε με τον courier για να εξακριβώσει που βρίσκεται το δέμα.

Εάν έχουν περάσει 7 μέρες από την αποστολή του δέματος και δεν το έχετε λάβει ακόμη, θα σας το αντικαταστήσουμε και θα δώσουμε εντολή να σας αποσταλεί χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση

Επικοινωνία μαζί μας

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά (2681071717) ή μέσω e-mail στο [email protected]

Και στο Facebook https://www.facebook.com/cityshop.gr

Οι ειδικευμένοι συνεργάτες μας είναι πάντα πρόθυμοι να σας βοηθήσουν να με οποιοδήποτε πρόβλημα. Αν το πρόβλημα δεν διορθώνεται μπορείτε να στείλετε το προϊόν στην εταιρεία μας.